Over mij
In maart 2013 ben ik gestart met mijn administratiekantoor en werk vanuit huis.
Het voordeel dat ik geen werknemers in dienst heb, is dat u altijd rechtstreeks met mij te maken heeft.
Na de middelbare school ben ik eerst werkzaam geweest bij een bank, automatiseringsbedrijf en accountantskantoor.
Daarna 22 jaar als hoofd financiële- en salarisadministratie bij een Installatiebedrijf.
Mijn taken bestonden uit:
• Financiële administratie
• Salarisadministratie
• Personeelszaken
• Voorbereiding jaarrekening
• Facturering
• Debiteuren- en Crediteuren beheer
• Verzekeringszaken
• Wagenparkadministratie
• Kwaliteitshandboek
• Fiscale aangiftes
• Overige bijkomende werkzaamheden
U kunt van mij een professionele, correcte servicegerichte houding, een heldere en tijdige communicatie verwachten.
Tel: 06 - 30 713 710
@ : info@ruudwissink.nl
Bodenclauwstraat 11
6942 VHDidam
Gecertificeerd voor
Snelstart accountancy